ÖnkormányzatPolgármesteri Hivatale-ügyintézésKözérdekű adatokVálasztási információkHíreinkGalériaDokumentumtárX
Határozatok

a Sajószentpéteri Polgármesteri Hivatalnál a téli igazgatási szünet elrendeléséről

Sajószentpéter Városi Önkormányzat Képviselő-testületének 184/2023. (X. 19.) határozata     

a Sajószentpéteri Polgármesteri Hivatalnál a téli igazgatási szünet elrendeléséről  

Sajószentpéter Városi Önkormányzat Képviselő-testülete az előterjesztést megtárgyalta és a következő határozatot hozta:  

1.      A Képviselő-testület az igazgatási szünetről szóló 2023. évi XXVI. törvény 7. § (1) bekezdés a) pontja alapján - a 2023. évi téli igazgatási szünet elrendeléséről szóló 407/2023. (VIII. 30.) Korm. rendelet 1. § (2) bekezdésében foglaltak figyelembevételével – a Sajószentpéteri Polgármesteri Hivatalnál (a továbbiakban: Hivatal) 2023. december 27. napjától 2024. január 1. napjáig terjedő időszakra igazgatási szünetet rendel el.  

2.      A Képviselő-testület a Hivatalnál a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 232. § (3) bekezdése alapján – a közszolgálati tisztviselők munka- és pihenőidejéről, az igazgatási szünetről, a közszolgálati tisztviselőt és a munkáltatót terhelő egyes kötelezettségekről, valamint a távmunkavégzésről szóló 30/2012. (III. 7.) Korm. rendelet 13. § (1) bekezdés b) pontjában foglaltak figyelembevételével – a Hivatalnál 2024. január 2. napjától 2024. január 3. napjáig terjedő időszakra igazgatási szünetet rendel el.  

3.      Az 1-2. pont szerinti igazgatási szünet hatálya kiterjed a Hivatal által foglalkoztatott valamennyi köztisztviselőre, ügykezelőre, valamint munkavállalóra.  

4.      A Hivatal a halaszthatatlan közfeladatainak folyamatos és zavartalan ellátása érdekében az igazgatási szünet időszaka alatt ügyeletet tart. Az ügyeleti rendet a jegyző intézkedésben állapítja meg.  

5.      Ez a határozat 2023. november 1-jén lép hatályba és 2024. január 4. napján hatályát veszti.  

Felelős: Jegyző

Vissza a határozatokhoz