ÖnkormányzatPolgármesteri Hivatale-ügyintézésKözérdekű adatokVálasztási információkHíreinkGalériaDokumentumtárX

Sajószentpéter Városi Önkormányzat Polgármesteri Hivatalában foglalkoztatott köztisztviselők 2009. évi teljesítménykövetleményének alapját képező célokról

Sajószentpéter Városi Önkormányzat Képviselő-testületének 236/2008.(X.22.) KT határozata Sajószentpéter Városi Önkormányzat Polgármesteri Hivatalában foglalkoztatott köztisztviselők 2009. évi teljesítménykövetleményének alapját képező célokról

[1.] Sajószentpéter Város Önkormányzatának Képviselő-testülete megtárgyalta a Polgármesteri Hivatalban foglalkoztatott köztisztviselők teljesítménykövetelmények alapját képező kiemelt célokra vonatkozó javaslatot és 2009-ben a köztisztviselői teljesítménykövetelmények alapját képező kiemelt célokat az alábbiakban határozza meg:

1.A Képviselő-testület és bizottságai működésének színvonalas, szakmai, igazgatási és jogi előkészítése, a lebonyolítás feltételeinek biztosítása, munkájukban való aktív közreműködés.

2.A polgármester és a jegyző feladat- és hatáskörébe tartozó közigazgatási ügyek előkészítése.

3.A közigazgatási reform vagy jogszabályváltozás miatt jelentkező új, illetve többletfeladatok zavartalan végrehajtása, a folyamatos feladatellátás biztosítása.

4.A közigazgatási hatósági eljárás és szolgáltatás színvonalának emelése, a bürokráciamentes, ügyfélbarát ügyintézés megvalósítása. A bürokráciamentes, ügyfélbarát ügyintézés érdekében javítani kell az elsőfokú ügyintézés színvonalát és a hatósági ügyintézés ügyfeleket szolgáló jellegét.

5.Továbbra is kiemelt feladat a közigazgatási hatósági eljárás és szolgáltatás általános szabályairól szóló új jogszabály zökkenőmentes alkalmazása, a hatósági ügyek szakszerű és törvényes elintézése.

6.A köztisztviselői törvényből eredő feladatok ellátása.

7.A Polgármesteri Hivatal szabályzatainak jó színvonalú és határidőben történő elkészítése, folyamatos karbantartása, aktualizálása, nyilvántartása.

8.Az Önkormányzat által fenntartott intézmények feladatellátásának, szakmai munkájának segítése, ellenőrzése az irányítással összefüggő feladatok elvégzése.

9.Miskolc Kistérség Többcélú Társulás színvonalas szakmai munkájának segítése. A kistérségben lévő települési önkormányzatok közötti együttműködés erősítése.

10.A szociális és gyermekvédelmi törvény és végrehajtási rendeleteiből adódó feladatok végrehajtása.

11.A közbeszerzési eljárások során a Közbeszerzési törvény és a kapcsolódó jogszabályok rendelkezéseinek érvényre juttatása, a közbeszerzések szakszerű és törvényes intézése.

12.A számviteli törvény, valamint az államháztartás szervezetei beszámolási és könyvvezetési kötelezettségének sajátosságairól szóló jogszabályok rendelkezéseinek a végrehajtása.

13.Az önkormányzat és az általa fenntartott intézmények fizetési kötelezettségeinek határidőben történő teljesítése.

14.Erőfeszítéseket kell tenni a költségvetés pénzügyi egyensúlyának biztosítására, a forráshiány lehetséges csökkentésére.

15.Sajószentpéter Város Önkormányzata 2009. évi költségvetési rendeletének végrehajtása során törekedni kell az adott feladatok célszerű és gazdaságos megoldására, a hiány csökkentésére.

16.Az önkormányzat és a törvény által meghatározott, az önkormányzatot illető adónemek beszedése.

17.A helyi beruházásokhoz szükséges és biztosított költségvetési előirányzat ütemezett felhasználása, határidőre történő pontos teljesítése.

18.Hathatós intézkedések megtétele a kintlévőségek csökkentésére.

19.Különböző pályázati lehetőségek feltérképezése, és ezeknek az önkormányzat által történő minél szélesebb körű kihasználása.

20.A közmunkások és közhasznúak foglalkoztatásának elősegítése.

21. A város gazdasági életének élénkítése, a fejlesztési lehetőségek feltételeinek megteremtésével.

22.A vagyongazdálkodás során kiemelt figyelmet kell fordítani az önkormányzati vagyonrendeletben foglaltak megtartására, az önkormányzati vagyon pontos nyilvántartására, gazdaságos hasznosítására, értékesítésére, gyarapítására és védelmére.

23.A körzetközponti feladatok eredményes ellátása (Gyámhivatal, Okmányiroda, építésügyi igazgatás területén.)

24.Korszerű informatikai eszközökkel a hivatali munka hatékonyabbá tétele.

25. Az elektronikus közigazgatásra való felkészülés folytatása, a Polgármesteri Hivatal honlapjának fejlesztése (pl. ügyfelek által használható ügyleírásokkal és nyomtatványok feltöltésével).

26.Tovább kell folytatni a megfelelő ügyféltájékoztatás, valamint az egyes közigazgatási eljárások elektronikus ügyintézése érdekében az informatikai háttér alkalmassá tételét.

27.Törekedni kell az Európai Uniós ismeretek bővítésére, folyamatosan figyelemmel kell kísérni az Európai Uniós pályázati lehetőségeket.

28.EU jogharmonizációs feladatok folyamatos figyelemmel kísérése, és a szükséges teendők elvégzése.

29.Az ügyintézés hatékonyságának javítása, az ügyfelek szakszerű tájékoztatása.

30.Az egyes ágazati koncepciók, önkormányzati és szakmai programok, tervek összeállítása, végrehajtásukból adódó feladatok szakszerű és eredményes megvalósítása.



felelős: polgármester, jegyző, illetve osztályvezetők
határidő: 2009.12.31.

Vissza a határozatokhoz