ÖnkormányzatPolgármesteri Hivatale-ügyintézésKözérdekű adatokVálasztási információkHíreinkGalériaDokumentumtárX

a GLASS PARK területén található büfé konténer bérleti díjának meghatározásáról

Sajószentpéter Városi Önkormányzat Képviselő-testületének 156/2020. (XI.26.) határozata a GLASS PARK területén található büfé konténer bérleti díjának meghatározásáról

[1.] Sajószentpéter Városi Önkormányzat Polgármestere a katasztrófavédelemről és a hozzá kapcsolódó egyes törvények módosításáról szóló 2011. évi CXXVIII. törvény 46. § (4) bekezdése alapján a Képviselő-testület feladat- és hatáskörét gyakorolva az alábbi határozatot hozom:

Elrendelem a Sajószentpéteri Városgondnokság üzemeltetésében lévő Glass Park területén található büfé konténer licittárgyalás útján történő bérbeadását.

A bérbeadás időtartama: 2021. március 15. – 2021. november 15.

A bérlő kötelezettsége a büfé helyiség berendezése és naptári naponként minimum 4 óra nyitva tartási idő biztosítása.

A licit induló bérleti díja:
Március 15. - Május 15.
Május 16. - Augusztus 31.
Szeptember 1. - November 15.

Licitlépcső:

Rendezvények (városi, céges stb.)
esetén az egyedi díj:
1-50 fő között
51-100 fő között
100 fő felett

Licitlépcső:

A bérlő jogosult a büfé konténer előtti fedett terület használatára is. A bérlő a bérleti díjon felül köteles a közüzemi díjak megfizetésére.

2. Felkérem a Polgármesteri Hivatalt, hogy gondoskodjon a büfé konténer bérbeadásával kapcsolatos feladatok ellátásáról.

3. Felhatalmazom a Városgondnokság igazgatóját, mint a GLASS PARK üzemeltetőjének képviselőjét a bérleti szerződés aláírására.

felelős: Városgondnokság igazgatója, Pénzügyi és Vagyongazdálkodási Osztályvezető
határidő: 2020. november 26.

Vissza a határozatokhoz