• Önkormányzat
  • Polgármesteri Hivatal
  • e-ügyintézés
  • Közérdekű adatok
  • Választási információk
  • Térfigyelő Kamera rendszer
  • Híreink
  • Galéria
  • Dokumentumtár
  • X

    Szervezeti, személyzeti adatok

    1. A közfeladatot ellátó szerv hivatalos neve, székhelye, postai címe, telefonszáma, elektronikus levélcíme, honlapja, ügyfélszolgálatának elérhetőségei

    Hivatalos név: Sajószentpéter Városi Lengyel Nemzetiségi Önkormányzat
    Székhely: 3770 Sajószentpéter, Kálvin tér 4.
    Postai cím: 3770 Sajószentpéter, Kálvin tér 4.
    Telefonszám: (48) 521-037
    Elektronikus levélcím: titkarsag@sajoszentpeter.hu
    Honlap: https://sajoszentpeter.hu/departments.php?minority=lengyel
    Ügyfélszolgálat elérhetősége: nem releváns

    2. A közfeladatot ellátó szerv szervezeti felépítése szervezeti egységek megjelölésével, az egyes szervezeti egységek feladatai

    3. A közfeladatot ellátó szerv vezetőinek és az egyes szervezeti egységek vezetőinek neve, beosztása, elérhetősége (telefonszáma, elektronikus levélcíme)

    4. A szervezeten belül illetékes ügyfélkapcsolati vezető neve, elérhetősége (telefonszáma, elektronikus levélcíme) és az ügyfélfogadási rend

    nem releváns

    5. Testületi szerv esetén a testület létszáma, összetétele, tagjainak neve, beosztása, elérhetősége

    Sajószentpéter Városi Lengyel Nemzetiségi Önkormányzat 
     
    Képviselő-testület létszáma: 3 fő
     
    Képviselő-testület
    • Rémiás István (Magyar - Lengyel Baráti Kulturális Egyesület, Lengyel - Magyar Klub, STO-LAT Nyíregyházi Lengyel - Magyar Baráti Társaság Egyesület) elnök
    • Bendzsák László (Magyar - Lengyel Baráti Kulturális Egyesület, Lengyel - Magyar Klub, STO-LAT Nyíregyházi Lengyel - Magyar Baráti Társaság Egyesület)
    • Fedor Péterné (Magyar - Lengyel Baráti Kulturális Egyesület, Lengyel - Magyar Klub, STO-LAT Nyíregyházi Lengyel - Magyar Baráti Társaság Egyesület)

    6. A közfeladatot ellátó szerv irányítása, felügyelete vagy ellenőrzése alatt álló, vagy alárendeltségében működő más közfeladatot ellátó szervek megnevezése, és 1. pontban meghatározott adatai

    nem releváns

    7. A közfeladatot ellátó szerv többségi tulajdonában álló, illetve részvételével működő gazdálkodó szervezet neve, székhelye, elérhetősége (postai címe, telefonszáma, elektronikus levélcíme), tevékenységi köre, képviselőjének neve, a közfeladatot ellátó szerv részesedésének mértéke

    nem releváns

    8. A közfeladatot ellátó szerv által alapított közalapítványok neve, székhelye, elérhetősége (postai címe, telefonszáma, elektronikus levélcíme), alapító okirata, kezelő szervének tagjai

    nem releváns

    9. A közfeladatot ellátó szerv által alapított költségvetési szerv neve, székhelye, a költségvetési szervet alapító jogszabály megjelölése, illetve az azt alapító határozat, a költségvetési szerv alapító okirata, vezetője, honlapjának elérhetősége, működési engedélye

    nem releváns

    10. A közfeladatot ellátó szerv által alapított lapok neve, a szerkesztőség és kiadó neve és címe, valamint a főszerkesztő neve

    nem releváns

    11. A közfeladatot ellátó szerv felettes, illetve felügyeleti szervének, hatósági döntései tekintetében a fellebbezés elbírálására jogosult szervnek, ennek hiányában a közfeladatot ellátó szerv felett törvényességi ellenőrzést gyakorló szervnek az 1. pontban meghatározott adatai

    Hivatalos név: Borsod-Abaúj-Zemplén Vármegyei Kormányhivatal 
    Székhely: 3525 Miskolc, Városház tér 1.
    Postai cím: 3530 Miskolc, Pf.: 367.
    Telefonszám: (46) 512-901 
    Elektronikus levélcím: hivatal@borsod.gov.hu 
    Honlap: https://kormanyhivatalok.hu/kormanyhivatalok/borsod-abauj-zemplen
    Ügyfélszolgálatának elérhetősége:

    Ügyfélfogadási idő:

    hétfő - csütörtök: 8.00-16.00                                                                                    

    péntek: 8.00-13.00