• Önkormányzat
  • Polgármesteri Hivatal
  • e-ügyintézés
  • Közérdekű adatok
  • Választási információk
  • Térfigyelő Kamera rendszer
  • Híreink
  • Galéria
  • Dokumentumtár
  • X

    Határozatok

    a Polgármesteri Hivatal Alapító Okiratának felülvizsgálatáról

    Sajószentpéter Városi Önkormányzat Képviselő-testületének 121/2012.( V.29.) határozata a Polgármesteri Hivatal Alapító Okiratának felülvizsgálatáról

    [1.] Sajószentpéter Városi Önkormányzat Képviselő-testülete az alábbiak szerint vizsgálja felül a Polgármesteri Hivatal 60/2012.(IV:19.) határozatával kiadott egységes alapító okiratát:

    Az alapító okirat a költségvetési szerv alaptevékenysége (szakfeladat számmal és megnevezéssel) 9. pontjánál a szakfeladatszámok 7-ik pozícióját törli.

    2. Az alapító okirat 8. pontjában „A költségvetési szerv jogszabályban meghatározott közfeladata” meghatározása helyébe az alábbi rendelkezés lép:
    „A helyi önkormányzatokról szóló 1990. évi LXV. törvény 38. § rendelkezései szerint az önkormányzat működésével, valamint az államigazgatási ügyek döntésre való előkészítésével és végrehajtásával kapcsolatos feladatok, továbbá a nemzetiségek jogairól szóló 2011. évi CLXXIX. törvény rendelkezéseivel meghatározott feladatok ellátása.
    A külön jogszabályban meghatározott körzeti igazgatási feladatok ellátása.
    Az önkormányzatok társulásairól szóló külön jogszabályi rendelkezések szerint a társulási megállapodásban foglalt feladatok szervezése, ellátása.
    A Polgármesteri Hivatal döntés-előkészítő, szervező, végrehajtó, ellenőrző és szolgáltató tevékenységet folytat a város lakossága érdekében.
    A Polgármesteri Hivatal elősegíti a képviselő-testület, a polgármester, alpolgármester, nemzetiségi önkormányzatok, a Bizottságok, a jegyző munkájának eredményességét. Az ezzel összefüggő feladatok:
    - a testületi előterjesztések, határozati javaslatok, rendelet-tervezetek előkészítése,
    - a képviselők munkájának, jogaik gyakorlásának és kötelezettségeik teljesítésének elősegítése,
    - a polgármester hatósági, önkormányzati és vezetői feladatai ellátásához kapcsolódó ügyek döntésre előkészítése, azok végrehajtásának szervezése,
    - az Önkormányzat tulajdonosi részvételével működő gazdasági társaságok, és non-profit gazdasági társaságok vonatkozásában a tulajdonosi jogok gyakorlásával kapcsolatos döntés-előkészítési, végrehajtás-szervezési feladatok ellátása. ”

    3. Jelen határozatban foglalt módosítások és a 60/2012.(IV.19.) határozat rendelkezéseinek átvezetésével, ezen határozat mellékletekén - az államháztartásról szóló 2011. évi CXCV. törvény, és a végrehajtásáról rendelkező 368/2011.(XII.31.) Korm. rendelet, továbbá a közoktatásról szóló 1993. évi LXXIX. törvény 37. § (5) bekezdése, valamint a helyi önkormányzatokról szóló 1990. évi LXV. törvény 10. § (1) bekezdés g) pontja alapján - egységes szerkezetben kiadásra kerül a Polgármesteri Hivatal Alapító Okirata.

    4. A 3. pontban foglaltak szerint kiadott 1-19. pontból álló egységes Alapító Okirat a törzskönyvi bejegyzés napján lép hatályba.

    felelős: polgármester, jegyző
    határidő: azonnal

    Vissza a határozatokhoz