• Önkormányzat
  • Polgármesteri Hivatal
  • e-ügyintézés
  • Közérdekű adatok
  • Választási információk
  • Térfigyelő Kamera rendszer
  • Híreink
  • Galéria
  • Dokumentumtár
  • X

    Határozatok

    a Városgondnokság Alapító Okiratának felülvizsgálatáról

    Sajószentpéter Városi Önkormányzat Képviselő-testületének 312/2012.( XII.20.) határozata a Városgondnokság Alapító Okiratának felülvizsgálatáról

    [1.] Sajószentpéter Városi Önkormányzat Képviselő-testülete az alábbiak szerint vizsgálja felül a Városgondnokság 124/2012.(V.29. határozattal módosított 63/2012.(IV.19.) határozattal kiadott egységes alapító okiratát:

    A települési önkormányzat a Sajószentpéteri Központi Általános Iskolában 2013.01.01. napjától felmerülő étkeztetés iránti igényeket a Városgondnokság intézménye útján teljesíti.

    2. A Városgondnokság alapító okiratának bevezető része helyébe az alábbi szöveg lép:
    „Sajószentpéter Városi Önkormányzat Képviselő-testülete az államháztartásról szóló 2011. évi CXCV. törvény, az államháztartásról szóló törvény végrehajtásáról rendelkező 368/2011. (XII.31.) Korm. rendelet, valamint a Magyarország helyi önkormányzatairól szóló 2011. évi CLXXXIX. tv., a helyi önkormányzatokról szóló 1990. évi LXV. törvény rendelkezései alapján a Városgondnokság Alapító Okiratát a módosításokkal egységes szerkezetben az alábbiak szerint adja ki:”

    3. A Városgondnokság alapító okiratának 10. pontja az alábbi szöveggel egészül ki:
    „A városgondnokság alaptevékenysége:
    Az intézmény ellátja:
    - a Sajószentpéter Városi Önkormányzat Képviselő-testülete által meghatározott településüzemeltetési feladatokat.
    - az önállóan működő önkormányzati intézmények gazdálkodási, pénzügyi és számviteli feladatait,
    - a közétkeztetés biztosításával kapcsolatos önkormányzati feladatokat.

    562913 Iskola intézményi étkeztetés
    562912 Óvodai intézményi étkeztetés
    562917 Munkahelyi étkeztetés
    562919 Egyéb étkeztetés”

    4. A városgondnokság alapító okiratának 9. pontja helyébe az alábbi szöveg lép:
    „Az önállóan működő önkormányzati intézmények gazdálkodási, pénzügyi és számviteli feladatainak ellátása.
    A város mindennapi életével kapcsolatos üzemeltetési feladatok végzése.
    A Magyarország helyi önkormányzatairól szóló 2011. évi CLXXXIX. tv. és a helyi önkormányzatokról szóló 1990. évi LXV. törvény rendelkezéseivel meghatározott kötelezően ellátandó feladatok.
    - gondoskodás az egészséges ivóvízellátásról,
    - gondoskodás a közvilágításról,
    - helyi közutak fenntartása.
    A Magyarország helyi önkormányzatairól szóló 2011. évi CLXXXIX. tv. és a helyi önkormányzatokról szóló 1990. évi LXV. törvény rendelkezéseivel meghatározott ellátandó feladatok:
    - vízrendezés és csapadékvíz elvezetés,
    - helyi közterületek fenntartása,
    - a köztisztaság és településtisztaság biztosítása,
    - közreműködés a foglalkoztatás megoldásában.
    - épített és természeti környezet védelme,
    - gondoskodás a közbiztonság helyi feladatairól.
    A vonatkozó külön jogszabályok szerint közreműködik a katasztrófavédelmi feladatok
    ellátásában.”

    5. A Városgondnokság 1-21. pontból álló Alapító Okirata a törzskönyvi bejegyzés napján lép életbe.

    6. A törzskönyvi bejegyzés napján hatályát veszti a 124/2012.(V.29. határozattal módosított 63/2012.(IV.19.) határozattal kiadott egységes Alapító Okirat.

    7. Az Alapító Okirat ezen módosítással nem érintett pontjai változatlanul hatályban maradnak.

    8. A Képviselő-testület felhívja a Városgondnokság igazgatóját, hogy a 2013. év januári képviselő-testületi ülésére terjessze elő az intézmény Szervezeti és Működési Szabályzatának felülvizsgálatát.

    felelős: polgármester, jegyző, intézményvezető
    határidő: 2012.12.31.

    Vissza a határozatokhoz