• Önkormányzat
  • Polgármesteri Hivatal
  • e-ügyintézés
  • Közérdekű adatok
  • Választási információk
  • Térfigyelő Kamera rendszer
  • Híreink
  • Galéria
  • Dokumentumtár
  • X

    Határozatok

    a Sajószentpéteri Polgármesteri Hivatalnál igazgatási szünet elrendeléséről

    Sajószentpéter Városi Önkormányzat Képviselő-testületének 185/2022. (XI. 24.) határozata a Sajószentpéteri Polgármesteri Hivatalnál igazgatási szünet elrendeléséről

    [1.] Sajószentpéter Városi Önkormányzat Képviselő-testülete a különleges jogállású szerveknél és a helyi önkormányzatok képviselő-testületeinek hivatalánál elrendelhető igazgatási szünetre alkalmazandó veszélyhelyzeti szabályokról szóló 460/2022. (XI. 10.) Korm. rendelet 1. § (1) bekezdés b) pontjában kapott felhatalmazás alapján az alábbi döntést hozta:

    A Képviselő-testület a Sajószentpéteri Polgármesteri Hivatalnál (a továbbiakban: Hivatal) 2022. december 22. napjától 2023. január 6. napjáig terjedő időszakra igazgatási szünetet rendel el.

    2. Az 1. pont szerinti igazgatási szünet hatálya kiterjed a Hivatal által foglalkoztatott valamennyi köztisztviselőre, ügykezelőre, valamint munkavállalóra.

    3. Az igazgatási szünetre a 460/2022. (XI.10.) Korm. rendelet rendelkezéseit kell alkalmazni.

    4. A Hivatal a halaszthatatlan közfeladatainak folyamatos és zavartalan ellátása érdekében az igazgatási szünet időszaka alatt ügyeletet tart. Az ügyeleti rendet a jegyző intézkedésben állapítja meg.

    5. Ez a határozat 2022. november 30-án lép hatályba és 2023. január 7-én hatályát veszti.

    felelős: Jegyzőhatáridő:

    Vissza a határozatokhoz