• Önkormányzat
  • Polgármesteri Hivatal
  • e-ügyintézés
  • Közérdekű adatok
  • Választási információk
  • Térfigyelő Kamera rendszer
  • Híreink
  • Galéria
  • Dokumentumtár
  • X

    Határozatok

    a GLASS PARK területén található büfé konténer bérleti díjának meghatározásáról

    Sajószentpéter Városi Önkormányzat Képviselő-testületének 156/2020. (XI.26.) határozata a GLASS PARK területén található büfé konténer bérleti díjának meghatározásáról

    [1.] Sajószentpéter Városi Önkormányzat Polgármestere a katasztrófavédelemről és a hozzá kapcsolódó egyes törvények módosításáról szóló 2011. évi CXXVIII. törvény 46. § (4) bekezdése alapján a Képviselő-testület feladat- és hatáskörét gyakorolva az alábbi határozatot hozom:

    Elrendelem a Sajószentpéteri Városgondnokság üzemeltetésében lévő Glass Park területén található büfé konténer licittárgyalás útján történő bérbeadását.

    A bérbeadás időtartama: 2021. március 15. – 2021. november 15.

    A bérlő kötelezettsége a büfé helyiség berendezése és naptári naponként minimum 4 óra nyitva tartási idő biztosítása.

    A licit induló bérleti díja:
    Március 15. - Május 15.
    Május 16. - Augusztus 31.
    Szeptember 1. - November 15.

    Licitlépcső:

    Rendezvények (városi, céges stb.)
    esetén az egyedi díj:
    1-50 fő között
    51-100 fő között
    100 fő felett

    Licitlépcső:

    A bérlő jogosult a büfé konténer előtti fedett terület használatára is. A bérlő a bérleti díjon felül köteles a közüzemi díjak megfizetésére.

    2. Felkérem a Polgármesteri Hivatalt, hogy gondoskodjon a büfé konténer bérbeadásával kapcsolatos feladatok ellátásáról.

    3. Felhatalmazom a Városgondnokság igazgatóját, mint a GLASS PARK üzemeltetőjének képviselőjét a bérleti szerződés aláírására.

    felelős: Városgondnokság igazgatója, Pénzügyi és Vagyongazdálkodási Osztályvezető
    határidő: 2020. november 26.

    Vissza a határozatokhoz